Votronic D+ Simulator Pro

Roma Art-Nr.
323/457

In het geval van nieuwere voertuigen (Euro 6) is een spanning -gecontroleerde simulatie van het D+ -signaal vaak niet langer mogelijk vanwege de energie -geoptimaliseerde alternatorcontroles. De nieuwe Votronic D+ Simulator Pro wordt hier gebruikt. Het werkt ongeacht de laadbewerking van de alternator omdat het het signaal genereert door de trillingen van de huidige motor te herkennen. Het is daarom geschikt voor alle voertuigtypen van alle bouwjaren. Om de startstopfasen (bijvoorbeeld bij het verkeerslicht) of met stop-and-go (bijvoorbeeld in de file) te overbruggen, heeft de nieuwe D+ Simulator Pro een verstelbare uitschakelvertraging.
Bovendien is gebouwd -In laadspanning bewaakt de ongewenste activering in trillingen van buitenaf, zoals: B. op veerboottochten.

De Votronic D+ Simulator Pro maakt het besturingssignaal door de trillingen van de huidige motor te herkennen.
Het werkt volledig automatisch en ongeacht de laadbewerking van de alternator en is daarom bijzonder geschikt voor voertuigen met een lichte machinebeheer . Dit kan z. B. Voertuigen volgens Euro 6 -standaard. Met zijn lage elektriciteitsverbruik van minder dan 3 Ma, voldoet het aan de vereisten van DIN EN 13976.

Details

  • Schakeluitgang: max. 0,3 a (+ schakelen, overbelasting -proof en kort -circuit -resistent)
  • Schakel -op vertraging ongeveer 4 seconden om valse bedieningselementen te voorkomen.
  • Display van de apparaatstatus via drie -gekleurde LED
  • Laag zelfconsumptie
  • Geschikt voor 12 V en 24 V Systems
  • Schakeluitgang: + Switching, Max. 300 Ma ... 5 min
  • Schakelvertraging AAN/UIT: 4 S/10 S
  • Zelfconsumptie: & lt; 3 Ma
  • Afmetingen (cilinder): 43 x 25 mm (2 m Verbindingslijn)
  • Testmarkering: CE, e-test (EMV/CAR-richtlijnen)
Meer informatie
Merk Votronic
Fabrikantnummer 3067
Kleur Zwart
Spanning 12 V, 24 V
Kabel Lengte 2 m
Diepte 2,5 mm
Hoogte 4,3 mm
Breedte 2,5 mm